RSS
 

Archiwum - Czerwiec, 2015

Nie trać nadziei!

17 cze

Bardzo chcesz schudnąć? Uważasz, że próbowałaś już wszystkiego, ale nadal nie ma efektów? Biegałaś, pływałaś i uczęszczałaś regularnie na fitness do pobliskiego klubu sportowego? Zaczynasz się załamywać i myśleć, że kilka dodatkowych kilogramów to po prostu Twoje przeznaczenie? Nic bardziej mylnego. Po prostu nie spróbowałaś jeszcze diet. Kopenhaska, 100 kalorii czy też dieta białkowa – możliwości jest sporo. Różnią je rozmaite czynniki – częstotliwość jedzenia, dozwolone produkty, szybkość działania. Łączy jedno – wszystkie pozwalają schudnąć we w miarę krótkim czasie.

 

Dietmap_artykul_wszystko_o_efekcie_jojo (3)

Słów kilka o diecie

Na początek może kilka słów o diecie białkowej. Oparta jest ona, jak mówi sama nazwa, na spożywaniu głównie białka. Osoby, które wymyśliły dietę proteinową, wyszły z założenia, że ten składnik odżywczy jest dla człowieka najbardziej wartościowy i powinno się go spożywać w dużych ilościach. Dzięki jedzeniu produktów bogatych w białko, a za to pozbawionych tłuszczy, nasze ciało w trakcie diety białkowej szybko traci masę. Dieta proteinowa nie jest jednolita, dzieli się na kilka faz. W każdej fazie można jeść inne artykuły. I zazwyczaj im późniejsza faza – tym więcej wolno, wprowadzona zostaje większa swoboda. Dlatego dieta białkowa jest dobra dla osób, które nie wyobrażają sobie, że miałyby sobie odmawiać spożywania zbyt wielu produktów. Pod tym względem dieta białkowa jest bardzo dobra – nie ogranicza ona zbyt mocno odchudzającego się. Przy diecie proteinowej dopuszczalna jest spora swoboda. Już teraz zobacz jak wygląda internetowa dieta białkowa Z produktów, które są dozwolone, można wymyślić naprawdę wiele różnorodnych potraw. Nic dziwnego, w końcu należy do nich i mięso, i różnego rodzaju nabiał, i (w późniejszej fazie) owoce. Przy odrobinie wysiłku możliwe jest wyczarowanie prawdziwych pyszności. Przepisy diety białkowej to zresztą naprawdę bogaty zbiór.
Warto jednak wiedzieć, iż dieta proteinowa trwa zazwyczaj dość długo. Dłużej w każdym razie z pewnością niż dieta 1000 kalorii czy kopenhaska. Jeśli więc zależy nam na bardzo szybkim efekcie – z diety białkowej możemy nie być do końca zadowolone. Decyzja należy do Ciebie.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Dieta białkowa

 

Trudny wybór odżywki

17 cze

By kobietę uznać można było za piękną, musi spełniać ona sporo warunków, być zadbana pod każdym względem. Musi mieć ładne włosy, zgrabną figurę, nienaganną cerę. Stawia się więc przed nami wysokie wymagania. Oprócz tych trzech podstawowych elementów są jednak również rozmaite detale, które, choć bardzo ważne, często są niezauważane i niesłusznie pomijane.

 

Dietmap_artykul_zdrowe_sniadanie (4)

Należą do nich na przykład gęste, długie i zdrowe rzęsy. Od oprawy oczu zależy, jak odbierana jest cała twarz danej kobiety. Nawet tej niezbyt atrakcyjnej może dodać wiele powabu i uroku – właśnie poprzez wyeksponowanie samych oczu. Dlatego tak ważne jest, by jednak zadbać o rzęsy. Na szczęście coraz więcej pań zdaje sobie z tego sprawę i masowo sięgają one po odżywki do rzęs.
Wybór odżywki do rzęs nie jest łatwy
Skuteczność tego typu kosmetyku zależy od indywidualnych predyspozycji danej pani. Dla jednej każda odżywka do rzęs będzie świetna i przyniesie oczekiwane rezultaty, a inna będzie musiała poszukać tej jednej jedynej. Niestety niektóre rzęsy bywają dość kapryśne i nie chcą się zadowolić byle czym. Nie ma innej metody niż wypróbować wiele odżywek do rzęs aż w końcu trafimy na tę najlepszą. Dobrze jest poradzić się w tej kwestii obsługi drogerii – panie tam pracujące na pewno dadzą nam wartościowe rady dotyczące odżywek do rzęs. Cenne bywają również opinie na blogach (często prowadzonych przez kosmetyczki) czy też na forach dyskusyjnych. Może się jednak zdarzyć, że żadna z polecanych nam odżywek do rzęs u nas się nie sprawdzi. Wtedy nie pozostaje nic innego jak szukać dalej – samodzielnie i metodą prób i błędów. Już teraz sprawdź porady o odżywkach do rzęs
Stopniowo, w przypadku licznych niepowodzeń, możemy tracić nadzieję na sukces, jednak gwarantuję, że wytrwałość się opłaci. Najlepsza odżywka do rzęs poprawi stan oprawy naszych oczu już w kilka tygodni. Kluczem do sukcesu jest tu jednak regularność. Odżywkę do rzęs obowiązkowo należy stosować codziennie, nie poddając się lenistwu. Zdrowe rzęsy wymagają więc pracowitości i poświęceń, jednak dla efektów, jakie możemy osiągnąć – jest warto.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Pielęgnacja rzęs

 

Jak wybrać idealne ćwiczenia odchudzające?

17 cze

Coraz większa ilość ludzi jest zainteresowanych ćwiczeniami, mającymi bardzo dobry wpływ na ich sylwetkę. Kilka czynników ma na to wpływ. Ludzie po prostu zaplanowali, żeby zrzucić zbędne kilogramy, mają potrzebę odchudzania się i są zbyt otyli. Kolejna przyczyna takiego stanu rzeczy jest oczywista i każdy powinien mieć ją na uwadze: sport to po prostu zdrowie i ludzie o tym pamiętają.

 

Dietmap_artykul_jak_wyszczuplic_uda (5)

Inny powód to po prostu moda. Jazda na rowerze, bieganie są w szczególności popularne w największych miastach. Wszystkie te powyższe czynniki sprawiają, iż ćwiczenia fizyczne są coraz bardziej popularne. Treningi planują starsi, a także młodsi, osoby na wsiach i w miastach, kobiety i mężczyźni.

To bardzo dobrze – podkreślają lekarze, a ponadto specjaliści. Idealnie jest jeżeli jesteśmy wysportowani, bo sport ma wpływ nie tylko na ludzkie zdrowie, ale ponadto na ogólne samopoczucie. Trening należy skonsultować właśnie z lekarzem. To on powie, co należy robić, jakiego typu ćwiczenia wykonywać, a jakich warto unikać. Lekarz będzie wiedział co jest odpowiednie dla naszego organizmu. Każdy jest po prostu inny, ma inny organizm, nasze organizmy często znacznie się różnią. Wiedzą o tym lekarze i trzeba o tym pamiętać. Zobrazujemy to dzięki bardzo prostemu przykładowi. Załóżmy, że ktoś ma chore kolana i stawy biodrowe czy innego rodzaju. Chodzenie po górach, bieganie nie będzie tutaj na sto procent zalecone przez lekarza. Raczej będzie proponował ćwiczenia odchudzające, ale w postaci pływania na basenie czy ogólnych ćwiczeniach rozwijających.

Pomoc lekarza albo też innego specjalisty jest wskazana, żeby nasz trening nie skończył się po prostu źle. Pamiętajmy o tym i zróbmy wszystko z rozwagą. Treningi realizujmy zgodnie z zaplanowanym cyklem treningowym, z uwzględnieniem wskazówek lekarza i sygnały, jakie dostajemy od naszego organizmu. Ćwiczenia ustalajmy w racjonalny sposób i je wykonujmy. Wtedy z całą pewnością będziemy cieszyli się zdrowiem i świetną sylwetką przez długi okres czasu. Cieszy to, iż osoby w Polsce uprawiają coraz więcej sportu oraz dbają o profilaktykę. Dużą ilość chorób można w ten sposób wyeliminować i uniknąć. Przede wszystkim mamy tu na myśli tzw choroby cywilizacyjne, które są bardzo dużą zmorą krajów takich jak USA, UK czy Holandia, to one są ogromnie niebezpieczne i stanowią zagrożenie w dzisiejszym świecie. Do nas ten problem też powoli dociera, poprzez wiele sieci fast food, a ponadto wszelkiego rodzaju chemii stosowanej w żywności. Niestety, ale bez we właściwy sposób zaplanowanych aktywności fizycznych za jakiś czas możemy odczuwać nie tylko nadwagę czy nawet otyłość, ale po prostu odbije się to w najgorszy sposób na naszym zdrowiu. Także opłaca się zaplanować ćwiczenia odchudzające, miejmy zaplanowany trening. Powodzenia, opłaca się starać i regularnie trenować!