RSS
 

Archiwum - Luty, 2016

Musaka grecka – przepis

03 lut

musaka kcal• 1 cukinia – 300g
• Bakłażan – 300g
• Mielone mięso np. jagnięcina – 300g
• Ziemniaki – 3 duże
• Cebula i czosnek
• Sól, pieprz
• Cynamon, mielone ziele angielskie, oregano
• Szklanka przecieru pomidorowego
• Opcjonalnie: żółty ser, tarty

1. Warzywa pokroić w plastry i osuszyć. Przysmażyć na patelni do zarumienienia. Odłożyć na bok i przysmażyć mięso.
2. Do mięsa dodać pokrojoną w piórka cebulę i rozgnieciony czosnek. Przysmażyć i zalać przecierem. Dusić chwilę.
3. Naczynie żaroodporne wysmarować łyżką oliwy i posolić. Układać kolejno pastry ziemniaków, cukinii i bakłażana. Całość zalać mięsnym sosem i opcjonalnie posypać żółtym serem.
4. Wstawić do nagrzanego piekarnika i zapiekać ok 25 minut w temperaturze 180st. C.

Przygotowana w ten sposób musaka przepis z pewnością starczy na 2 głodne osoby.

 

Potencja i jej zaburzenia

03 lut

Według najnowszych badań problemy z potencja mogą dotyczyć nawet 10 procent populacji. Tym samym statystycznie rzecz ujmując w Polsce z powodu tej przypadłości problemy może mieć nawet dwa i pół miliona mężczyzn. Co więcej trzeba pamiętać, że wbrew powszechnej opinii dolegliwość związana z brakiem prawidłowego wzwodu może dotyczyć zarówno mężczyzn po 40 roku życia, jak i tych, którzy nie ukończyli jeszcze trzydziestu lat.

Czynniki ryzyka.

Żyją w coraz szybciej rozwijającym się otoczeniu, które tworzy warunki nie sprzyjając zdrowiu możemy być pewnie, że prędzej czy później mogą wystąpić kłopoty z potencją. Blokady czy pewnego rodzaju utrudnienia we właściwej reakcji na bodźce seksualne mogą występować zarówno na płaszczyźnie fizycznej, co najczęściej ma miejsce u starszych mężczyzn, jak i psychiczne czego doświadczają nawet dwudziestopięcio letnie panowie. Tym samym, znalezienie skutecznego rozwiązania braku pełnej kontroli nad swoim ciałem może nie być we władzy tylko i wyłącznie seksuologów.

Pojawienie się pewnych blokad psychologicznych, które uniemożliwiają prawidłowe współżycie może być efektem bardzo wielu czynników. Jednak najczęściej dzieje się tak wskutek zaniżonej samooceny mężczyzny, który w obawie przed brakiem satysfakcjonującego stosunku w rzeczywistości nie jest w stanie go w ogóle wykonać. Dotyczy to przede wszystkim osób z kompleksami lub takich które doświadczyły szczególnego rodzaju traum. Co ważne, często zdarza się, że mogące wystąpić pojedyncze przypadki braku wzwodu powodują swoisty efekt domina w wyniku którego całe poczucie wartości mężczyzny znika i page-4-img-5tworzy podwaliny pod kolejne nieudane próby aktu seksualnego.
Jednocześnie trzeba pamiętać, że nawet dla młodych mężczyzn brak aktywności fizycznej, stres czy nawet brak snu mogą powodować, że w chwili najbardziej do tego właściwej erekcja nie wystąpi. Jest to efekt bardzo prostego mechanizmu. Ludzkie ciało nie działa na zasadzie odrębnych elementów. Jest to złożony system, w którym braki na jednym poziomie mogą powodować wystąpienie problemów na zupełnie innym. Tym samym, nawet ciężki tydzień bez snu i stresem w pracy może powodować ogromne problemy z potencją.

Jak temu zaradzić?

Oprócz zmiany trybu życia konieczne jest także zadbanie o swoje zdrowie psychiczne. Tylko będąc w pełni sprawnym na tych płaszczyznach można mieć pewność, że w chwili intymności wszystko pójdzie zgodnie z planem. Chcąc jednak zapewnić sobie wsparcie można skorzystać z tabletki na erekcję. Dzięki takiemu środkowi, organizm otrzyma wsparcie, które pozwoli na uzyskanie solidnej erekcji.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Leczenie potencji

 

Innowacyjne odchudzanie XXI wieku

03 lut

 W XXI wieku coraz większa liczba osób interesuje się zrzuceniem zbędnych kilogramów. Na wiele bardzo różnych sposobów można zrzucić zbędne kilogramy oraz cieszyć się zdrowiem. Czasem wydaje się jednak, iż rzadkością są skuteczne diety odchudzające. Dlaczego tak to jest?jedzenie

Rozpocząć należy od tego, iż skuteczne odchudzanie musi być zaplanowane, poprzedzone dobrą analizą naszych możliwości, a poza tym indywidualnych możliwości. Nie wszyscy mają możliwość odchudzania się w ten sam sposób, każdy ma inny organizm, inne przyzwyczajenia dotyczące żywienia i po prostu różną wagę. Odchudzanie powinno to uwzględniać, musi ponadto zawierać informacje na temat uprawianych przez daną osobę sportów. Sama dieta bowiem nie jest wystarczająca. Odpowiedni plan treningowy i rozwoju fizycznego sprawi, że skuteczne odchudzanie będzie faktem. Mamy zatem dietę oraz aktywność fizyczną. To dwa filary odpowiedniego odchudzania. Celem tegoż artykułu jest podanie informacji na temat każdego z nich, przytoczenie różnych przykładów. Dieta odchudzająca jest tak naprawdę tematem-rzeką. O diecie można by mówić długimi godzinami, podawać bardzo różne przykłady.

Jest ona uzależniona choćby od kultury, w jakiej przebywają dane osoby, a także w jakiej się obracają. Inna dieta odchudzająca będzie w Norwegii, Kanadzie, Brazyli, a zupełnie inna w Arabii Saudyjskiej oraz Iranie. Kraje te cechuje inna tradycja i zupełnie inne obyczaje, a ponadto przyzwyczajenia. To właśnie tradycja oraz inne obyczaje są ogromnie ważne i sprawiają, że w różnych krajach dieta jest inna. Brak tłuszczy, niewiele węglowodanów – to powinno charakteryzować dobrą dietę. One działają szkodliwie i tak naprawdę powodują to, iż przybieramy na wadze i nie możemy utrzymać atrakcyjnej sylwetki. Nieodpowiednie nawyki żywieniowe to cecha wielu osób i to one powodują, iż osiągnięcie sukcesu nie jest łatwe. Jeśli mamy taką dietę, to odchudzanie jest bardzo, bardzo utrudnione i musielibyśmy wykonywać niezliczoną ilość ćwiczeń. Należy więc to zbilansować, czyli mieć zarówno właściwą dietę, jak również ćwiczyć. Dieta powinna zawierać produkty białkowe, które dostarczają energii na długi czas, a jednocześnie które zawierają małą dawkę tłuszczy, a także szkodliwych substancji, elementów odżywczych. Białko występuje zarówno w różnego typu mięsie, jak także i we wszelakich odmianach warzyw, przykładowo strączkowych.

Z mięsa warto wybrać np. kurczaka, który jest chudy, najlepiej pierś z kurczaka. Niektóre mięsa, jak na przykład wieprzowina są tłuste i warto ich unikać, ponieważ możemy przytyć. Z kolei warzywa to na przykład brokuły czy rośliny strączkowe. Konsumpcja tego typu produktów sprawi, że przez długi czas będziemy cieszyli się dobrym samopoczuciem, takie produkty zawierają wysokiej jakości białko. Regularność jest bardzo ważna – również jeśli chodzi o sport. Życzymy powodzenia w chudnięciu i przypominamy: właściwa dieta i sport to podstawa.